fredag 6 juli 2012

Funkis 3/7 !

Strålande sol och jag hade satt upp mig som funkis Tyyypiskt. Eftersom mitt åksug varit på stax under noll så har det faktiskt varit skönt att vara funkis ngr tisdagar och bara glooo på andra dårar =)
Finns en nackdel med att vila= man blir långsam.

Efter att vi fixat till banan så blev jag tilldelad "Torparn" eller pos5. Ensam puhh ingen att snacka goja med . Sedan kommer Daniel Zilen och kastar till mig sin värsting kamera -här fota nu dåå.
Ok ni kommer att få resultatet , kan bara ge cred till all som fotar schiesse vad svårt.


Även en stor applåd till tävlingsledaren Hampus, han tog sin sportiga bil o levererade käk till mig =).


KOM ÄVEN IHÅG PRO SUPERBIKE NU PÅ LÖRDAG ! Gå in på Otto Johansson #18 för info om helgen.








 Kocken #15
 OttoJohansson
 Orange faran . Johan Lorant "fotografen"
 Kamerans ägare:Daniel Zilen . Tyvärr så går ahn omkull i sin "nemisis" kurva Torparn =(
 Tråååångt in i "torparn"
 Fredrik Wats Känner på Ottos hoj!






Shiiit nu blir man sugen, siktar på Gelleråsen Bikeweek. Tyvärr kommer jag inte hinna träna ngt så man får väl försöka panga lite om sista platsen.  Trevlig semester på er allihopa // Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar