onsdag 22 augusti 2012

PUST OCH STÖN! TIS Trän 21/8

Eftersom sjukdom och jobb satt käppar i hjulen, så är det ju en evighet sedan jag satt på en hoj.
Men nu var det äntligen dags för en tisdagsträning. Röda faran, Erik och jag möts av strålande väder och
ca 30 pers när vi rullar in på Sviestad.

Jahap vad har hänt ?? Torkar skinnstället på sommaren EL är det bara jag som blivit större ??
 Pust o Stön får lite nackspärr när skinnstället skall på  =)

Börjar bra med tankning efter 4:a varv =/ in i depå och i med lite extra flytande guld.

Orkar ca 3 varv i maxtempo sedan är orken slut, kanske det beror på att jag legat sjuk eller om det är sommar ölen ???

Går ut för körning nr:2 och försöker få lite fart. Får rygg på Håkan R600 #66 men tyvärr så får han
en feeeeet lowsider i Bergskurvan. Gnistorna yr och jag får göra en liten manöver.
Som tur var så gick allt bra med Honom och hojen.

Aja fortsätter så här resten av kvällen trööttt trött. Det positiva är att jag kör på ett väldigt slitna däck
och endå kör under 1,01 .

Erik glad i hågen lånade min transponder i ett par pass. 1,09 blankt. inte illa efter 4 ggr på hoj =)

Hösten är på G, Mörkret kommer fort till Sviestad.

Therese Nöjd nytt persbästa =)

Tyvärr så missar jag sista körningen på grund av att bromsbeläggen tar slut.

Missnöjd snubbe ----- >

Aja får se om det går att få lite kondis på 2 veckor, annars känns det rätt så meningslöst att köra KM.
Över Ut // Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar