onsdag 5 september 2012

Race KM-2 2012!

Hojen kändes bra på kvalet och bromsarna sög hårt tag i skivorna. Tyvärr så uteblev ju tiderna, dålig fysik + för lite körning =/.

Laddning pågår .
Som vanligt är man nervös som en liten hare på jaktpremiären, men otroligt nog så försvinner den precis när framhjulet parkeras strax bakom den vita linjen ?? . Mkt märkligt.
5:e startplats innebär första man i andra led, vilket ni kan se på kortet nedan.

Johan Lorant Sviestads hovleverantör av foton, har som vanligt offrat sig med mkt möda o svett för bra bilder. - Grymt jobbat Johan.

Min  enda chans i det här racet var att få till en hyffsad start, eftersom jag ej har möjlighet att hålla tempo en längre tid.  Som tur är så har mina starter förbättrats under min första och enda tävlingsäsong. Så jag behåller faktiskt min poss in i första kurvan, tror det knappt själv när jag viker ut vänster knä inför första böjj --- KUL.



Dom fyra i toppen försvinner som en avlöning och jag får kämpa för att hålla uppe mitt egna tempo.
Det funkar väl sissådär bromsar för tidigt missar apex.Aja hojen spinner som en katt och det är bara att hugga i . När det återstår 5 varv så kan jag i ögonvrån se en vit hoj som börjar ta in på mig.
Men han dvs Jan Odeskog når inte enda fram och jag kan rulla in som 5:a över mållinjen.
Sköönt det var över grymt nöjd. Hjälmen var suverän, bromsarna outstanding, hojen stabil och FREDRIK ETT VRAK =) .

Den förföljande Jan --->

Martin och jag på kvalet .

Tobbe "Gixxer"
Stilstudie Håkan #66
Den snabbe Johan P =)
Junior!
Trångt in i första 1000cc
Daniel Zilen . "Debutanten"
3:an spexxar efter målgång, Sjutton om jag var så vig. =)

Bloggägaren:



Tiderna och placeringarna:
Tusen tack LMS för ännu ett väl fixat KM. Tack alla funktionärer som orkar att stå o glo på talanglösa en hel kväll.GRYMT.
Även kul att min familj + så många andra kom o tittade.
IN UT // Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar