onsdag 26 september 2012

Tillbakablick 2012!

Höstmörkret kommer tidigare och tidigare om kvällarna, så det är väl lägligt att kolla lite på tiderna ifrån min första 75% säsong =).

Eftersom 3 av 4:a banor var nya för mig så har jag inga tider att jämnföra med. Men nästa år har man ngt att gå på iaf.

Anderstorp blev det placeringarna 8 och 10:e och bästa tid 1,44,403, trivdes verkligen på Anderstorp som påminner mkt om riksväg 51 mot Hjortkvarn =) .

Falkenberg liknade mest om en snabb karusell , trodde jag skulle möta mitt eget arsle i ngn av kurvorna =). Placering 8 och 13:e  och bästa tid 49,158.

Knutstorp blev ju bara ett stort fiasko för mig. Fick ett varv torrkval vilket resulterade i 1,09,456.
Sedan tyckte jag att det var bättre att blaska i och se resten ifrån bankanten =(

Så har vi bara Sviestad kvar. Det blev 2 klubbmästerskap och en Sm tävling.
Placerade mig 5:a på båda KM. Och på Sviestadracet blev det placeringarna 7 och 11:e.
Sänkte mitt personbästa på Sviestad ifrån 1,02 till 1,00,614. Det är väl helt ok för en nybörjare som jag =).

Ska bli trevligt att ha tider att sikta på nästa år. Bara motivationen håller i sig =).
Har insett att man kan inte ta ett köruppehåll på ca 1 månad INTE BRA.

Lika bra att sätta igång med förberedelserna inför 2013. Kommer att köra lite onödiga info om vad som händer med mig och hojen under Vintern. Så Gå i Ide nu allihopa // Fredrik

1 kommentar: