fredag 15 juni 2012

Love And Hate!

RR ibland så kul och ibland helt hopplöst. Hopplöst + Sviestad är inte bra =).
En kombi av för lite sömn och lite för mkt vilja resulterade i en kass fredagsträning.

Gjorde ett försök till att sova i min lilla Jumpy, men precis när ögonen slog ihop så hör jag
det där illa ljudet av kåpor som glider över asfalt. JAPP då var den tuppluren förstörd =/.

Dock så har jag fått många skratt och pratat med mkt trevliga människor tex OTTOS GÄNG


Pro superbike och sst600 är en fröjd att se. Fredrik Watz körde 54:or Helt SJUKT. Tider finner ni på
http://www.amigoo.se/event/229  

Mitt andra träningspass var en katastrof, träffade inte ett spår vinglade och for som en snorloska över banan. Gick in i depå - andades ut apatiskt tittade jag på dom andra som körde. Tänkte vad gör jag här.

Det som var strålande var vädret och strålade gjorde även min stallkamrat Håkan Johansson med nytt
persbästa på 1,01,50 GRATTIS. Alltid skönt att få besegra sig själv.
För min egen del så behöver jag mkt mera tid på Sviestad för att nå under minuten.

Imorgon nya tag ses där // Fredrik



Även om man slår nytt rekord så slipper man ej meka =)



Lite haffs bilder på SST600.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar