lördag 19 maj 2012

Falkenberg kval+race 2012

Blir en liten snabbrapport skriven på min Nokia
Lumia . Lovade ju en hög 49:a,så jag klämde till
med 49.8 på kvalet. Vilket gav mig 8:e startplats på griden. Tyvär gör jag en dålig start på racet och tappar placeringar direkt. Men gör en hårig omkörning uppför berget . Ligger och kämpar på 10:e plats då det plötsligt blir rödflagg o alla skall in i depå. Stress på med värmare i 5min sedan omstart. Vi har 5 varv kvar att köra. Omstarten går mkt bättre och jag kommer ut som 9:a. Gör en ombromsning efter start och mål o slutar som 8:a. Det roliga är att jag körde en låg 49.1 .

Nöjd för att bara tränat 50min här.

Tyvärr så är framdäcket dåligt ,så har du 1500 o skräpar skicka dom till mig =D.

Thx: Fredrik Wats ,Andreas Gising, Anders "Nordis" ,Håkan Johansson och Håkan Karsslon/Tuvklint för goda råd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar