tisdag 15 maj 2012

Träning 15/5 Sviestad.

Regnet höll sig borta med nöd o näppe.
Sista träningen innan premiären på Falkenberg, här skulle det finjusteras av bara den.
Ny drevning på hojen, ny storlek på skinnställ oj oj det här kan ju bara bli succe.

Slängde på mig skinnet, kändes fint med lite plats för min vältränade torso.
Ut på första varvet-här skulle det pangas. Tyvärr så har jag missbedömt min Torso och
bröstskyddet åker ned o sätter sig i skrevet i första kurvan. aj aj in i depå på första varvet.

Aja skamm den som ger sig, på med gamla skinnstället och ut igen. Genom Torparen ut på rakan
växlar o växlar och till slut finns det inga växlar kvar och rakan har knappt börjat. Växellampan blinkar
ser ut som den skall sprängas. Mehh in i depån igen slita bort bakdäcket byta drev.

Lätt stressad får jag dock ett fritt varv o slår till med årsbästa 1:01.092  .  Det får räcka för ikväll nu
är det Falken som gäller. Höres // Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar